<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5331575523625330505\x26blogName\x3dk+a+n+v+a+s+p+u+t+i+h+a+k+u\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fazniena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fazniena.blogspot.com/\x26vt\x3d-1176027656491559909', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

aboutchatdreamsarchives


Monday
cinta untuk mu itu sangat indah dan tak terungkap dengan kata2... @ 9:23 AM

tika detik ini , aku asyik teringatkan lagu KRU - Sampai . Korang penah dengar tak???mesti korang masih ingat lagi . aku suka lirik lagu ini . kali ini posting ini aku tujukan pada seseorang . seseorang yang . . . cinta yang aku lakar untuk kau adalah yang terikhlas aku boleh berikan . aku pasti dan yakin... tulang rusuk kau telah diciptakan untuk aku . i hope... i wish... we are forever . apa yang berlaku antara kita bukan permintaan kita . bukan pinta aku mahupun kau . aku akan jadi lebih baik . aku akan cuba . aku akan buktikan . tapi....... nie, aku postkan sekali lirik lagu KRU-SAMPAI (",)

sayang,
apa yang ku katakan,
apa yang ku rasakan,
belum pernah dialami.

demimu,
segala ku kurniakan,
yang susah ku senangkan,
asal hajat dipenuhi di hati.

dan masih lagi engkau bertanya,
sejauh manakah cinta,
penjelasan ku sebenar-benarnya...

sampai tubuh tak bernyawa,
sampai ku kepangkuanNya,
biar jasad tak dilihat zahir,
cinta ku tetap kan hadir.

andai dikurnia syurga,
kan ku tunggu di luarnya,
jika ditanya mengapa jawapanku menunggu,
kau sampai dahulu...

mudahnya sekadar bermadah,
hingga kau meragui keikhlasan sanubari,
sedangkan racun pun kan ku telan,
andai kau mengatakan ia madu kepadaku,
oh sungguh.

dan masih lagi engkau bertanya,
sedalam manakah cinta,
lafaz ikrar ku buat selamanya...

katakan sayang,
bagaimakah harus ku hidup tanpa dirimu,
sedangkan separuh dari jiwaku,
bersamamu...

Aku tau aku banyak kelemahan . Aku janji aku akan perbaiki kelemahan aku…. Kita perbaiki kelemahan kita masing2… . Kita belum kenal hati budi masing2 lagi…. Dari saat kita kenal hingga hembusan nafas aku kini masih banyak yang aku salah tafsir tentang kau.. aku tau, Kte masih.. akan… sentiasa… memerlukan antara satu sama lain… Jadi kita perlukan masa untuk itu .…yang pasti... cinta, kasih, rindu, sayang... aku masih untuk kau selamanya....


Ego BoxC A K A R A N I K H L A S [ 23.02.10 : 01.25 am ]

niena
pelukis kanvas.

niena sipelukis.
i'm a girl who knows what she wants, goes for it , and will not settle for less!! there are no mistakes in life , and it just lessons to us ;D

Want to Follow Me?

Facebook | MySpace | Twitter

kanvas putih|aku